torsdag den 15. november 2012

Boganmedelse!

Idag har jeg lånt en bog på biblotekket. Det skal være en Science Fiction bog.
Jeg skal så skrive skrive et mål for hvornår jeg tror jeg bliver færdig med at læse den..
Når jeg så har læst bogen, skal jeg lave en boganmeldelse (Handling,hvor lang tid jeg har brugt på at læse den)..
'
Titel: Exit Jorden
Forfatter: Lars Bøgeholt Pedersen
Side tal: 76 s.
(p.s det er ikke så mange sider fordi, jeg kunne godt tænke mig at læse flere Science Fiction bøger)

Mine forventninger er at jeg tror bogen er fremtids skrevet! Den er anderledes og jeg tror den handler om rummet, og planeten Mars.
Den handler også noget om vand, ser det ud til at på forsiden.

Jeg tror jeg nok bruger en uge på at læse den (7 dage)
                                                                                                              

Ingen kommentarer:

Send en kommentar