lørdag den 19. januar 2013

Boganmeldelse:-)

Hej alle.

Min lærer har givet den lektie at vi skal læse en frivalgt bog. Den bog skal anmeldelse. Jeg har lånt bogen "
Min søster, vampyren. Hvem er hvem?". Jeg lånte bogen d. 18/01-13, om mit mål var at blive færdig med bogen, d. 25/01-13! Men jeg blev færdig d. 24/01-13, det er godt klaret synes jeg. Jeg har læst en bog på 200.s på 6 dage. Jeg er stolt:)

Titel: "Min søster, vampyren, hvem er hvem?"
Forfatter: Sienna Mercer.
Sideantal: 200 s.
Referat:

Der starter en ny pige på Franklin Grove. Som hedder Olivia. Hun havde ikke lige forestillet sig uden venner på en ny skole og en fremmed by i de sidste år i mellemskolen. Heldigvis glæder hun sig på cheerleader-holdet og møde nye mennesker. Hun skal bare lige klarer udtagelsen. Så møder hun Ivy. Først virker Ivy som hendes modsætning med sit goth tøj og blege ansigt. Men da pigerne får mulighed for at se bag hinandens facader af sort eyeliner og lyserøde lipgloss, finder de ud af at de har en masse til fælles. Faktisk er de tvillingesøster. Men Olivia opdager også at hun ikke er helt ens med sin søster. Ivy er nemlig vampyr. Og hun er ikke den eneste i byen!

Jeg læste bogen og jeg synes den var meget god. Jeg synes helt klart at det er en af de bedste bøger jeg har læst. Den var bare så speciel, der findes 7 Bind. Jeg læste bind 1. Jeg vil helt klart læse bind 2,3,4,5,6,7!;)
Jeg vil helt klart anbefale den. Man kan låne den på et biblotek, eller man kan købe den. Min vurdering af bogen fra 1-6 stjerner er nok: 6!! Den var overraskende god. Der var nogle der anbefalede den til mig og jeg anbefaler den videre:)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar