fredag den 9. august 2013

Anmeldelse- Døde piger lyver ikke

Hej alle sammen.

I starten af sommerferien fik vi den lektie at låne en bog, og læse den i løbet at sommerferien, også til sidst skrive en anmeldelse.
Her er min andmeldelse:

Titel: Døde piger lyver ikke.
Forfatter: Jay Asher
Sidetal: 299
Handling:
Bogen handler om denne pige Hannah Baker, hun har begået selvmord som 16 årige. Da er så denne her dreng ved navn Clay som er vred, og frustreret over at hun har dræbt sig selv, fordi at han var forelsket i hende. To uger senere modtager Clay en mærkelig pakke. Inde i kassen indholder da en bunke kassettebånd indtalt af Hannah. Hun fortæller at der var tretten grunde til at hun begik selvmord, Clay er en af dem.
Vurdering:
Jeg synes at bogen er meget detaljeret, og det synes jeg er godt fordi når eks. Læser en side, så kan jeg forestille mig et billede af teksten! Jeg synes bogen var meget langtrukkende.. Men ellers synes jeg det var en interesant bog, en genre jeg normalt ikke læser, jeg synes den virkede realistisk og virkelig..;)

Skrevet af: Kübra <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar