søndag den 2. september 2012

De levende døde bogen

Hej jeg har læst en bog som hedder; De levende døde... Den er rigtig spænende;))



Den handler om den her pige som hedder Myriam. Hun starter med et helt almindeligt liv, med venner og familie.... Men da Myriams bedste veninde Pernille får sin kusine fra Tysland Elsa , og det da sker det er at Elsa er kold og det begynder Pernille også!! Alle mennesker Myriam i hvertfald har mødt er mærkelige. Alle menneskerne har tomme blikke som om de er døde men de lever stadige!!!
Myriam gemmer sig på sit værelse med låst dør, fordi hendes forældre også er blevet sådan!! Myriam ved at når man bliver sådan så er man blevet bidt, fordi Elsa prøvede at bide Myraim....
Myriam møder en mand nemlig Skov-Johan som hellere ikke er blevet bidt ligesom Myriam. Myraim får lav til at bo hjemme hos Skov-Johan..
De begge har flygtet får at ikke at blive bidt!! Men hvad sker der så, find selv ud af det!!
 Her er bogen::)


Forfatteren hedder: Mette thomsen,
En meget god forfatter, syntes jeg ihvertfald.
Der sker flere ting men det må du selv finde ud af, du kan låne eller købe bogen...
Jeg anbefaler helt klart bogen, den er både spændende og man bliver fanget i bogen,... Den er rigtig god og rigtig virkelig;))) den er på 120 sider det er okay! Jeg har læst bogen på 5 dage. Mit mål var 7 dage, grunden til jeg nok har læst den hurtigere er at jeg syntes den var meget spændende:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar