tirsdag den 28. august 2012


Division

Jeg skal lave en anmeldelse til regnemetoder i division af Pernille Pind fra Youtube. Hendes metoder er rigtige
gode og de er lette. Hun er god til at forlare hvordan man gør.
Videoen er lavet i 2008, så det er nogle år siden, men ellers meget moderne hvis man kan sige det på den måde..... :)

Her er et af hendes links af Divison:

Klik på den og så kan du også se videoen her!!
                                                                            


Her er videonen:
Pernille Pind har mange metoder at lære på.
Hun er rigtig god, og hun har givet meget mig læring omkring matematik især Division og Minus.
Det er en meget nem og god måde hun gør det på, hun får Matematik til at se lettere ud.
Jeg lærte meget af hende.
I Hver video har hun kun et regnestykke som hun bruger til alle metoderne.
 Det er god måde at gøre det på fordi så bliver man ikke så forvirret, som man kunne blive hvis det var forskellige regnestykker.
Det syntes jeg er klogt gjort.
Godt eller Skidt?:
Det er en god video, hun er god.
Hun er i hvertfald god end skidt.
Hun er også meget koncentreret også gør hun mig ihvertfald koncentretet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar