torsdag den 9. januar 2014

Awaiting

Hvad synes jeg om filmen?

Jeg synes filmen er interessant, den er lidt anderledes end andre kortfilm jeg har set. Den er lidt forvirrende, da scenerne sprang fra en scene til en anden, meget hurtigt. Den var også svær at forstå. Af hvad jeg forstod af filmen, handlede den om en pige som blev født, også fortæller filmen hvordan hendes liv var, fra da hun blev født, og til hun døde.


Hvad tror jeg at Sami Saif vil fortælle om hans film?


Jeg tror at han vil fortælle om en kvindes liv, og hvad hun har oplevet i livet. Jeg tror at han vil vise hvordan et normalt liv foregår, og at man ikke behøver være kendt, og have mange penge og magt. Han vil vise at man kan være glad uden at være en speciel person, eller en kendt person.

Find et Tema!

Livets cirkel

Life's goes on

Live your life

Analyse af film

Tidslinje fra 0-90 år





Klipninger?

Tematiske klipninger, der var flere klip, fra en scene.   Cirkus scenerne hvor pigen sad på en elefant osv. Attraktionsklipninger. Hvor de to personer kysser.


Det færdige Tema: Vi synes at Livets cirkel passer bedst, da de er en livs historie, og det er sådan livet går!!!!!!!!!!






















Ingen kommentarer:

Send en kommentar