fredag den 3. januar 2014

Kortfilm forløb

Kortfilm Forløb:


Før vi gik i gang med vores kort film, skulle vi igennem nogle faser. Vi brugte brainstorm, hvor vi skrev en masse ideer ned, derefter en plot point model hvor vi skrev de to højdepunkter ned. Vi lavede en aktantmodel af alle de vigtige roller. Vi lavede også et story board, så vi kunne finde kamera vinklerne.


Godt og skidt:


Jeg synes at brainstorm, var en god øvelse, da man kunne slippe ens fantasi, ud på papiret. Aktantmodel var også god til at beskrive personerne på, både hvordan de så ud, og hvad de var som person. Plok point modellen var meget god, da man kunne se hvor det blev spændende og hvor man kunne se hvor det var mindre spændende. Story board synes jeg ikke var så god, da det var svært at tegne!!

Hvad skal der gøres anderledes? 

Jeg synes at vi skulle filme med et bedre kamera, hvor kvaliteten er i top. Man skulle nok have mere erfaring men skuespil... Da vores skuespiller ikke rigtig kunne tage det seriøst! Men resultatet er bedre end forventede!!

Her er et link af vores kortfilm:


http://www.skoletube.dk/video/452732/T%C3%B8rkl%C3%A6det-der-faldt


Hvad synes jeg om filmen?

Jeg synes at filmens budskab var godt, det var det der betød noget. Men grunden til vi lavede filmen, var for at gøre alle opmærksom på hvad mobning kan forårsage.











































































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar