torsdag den 4. oktober 2012

Projekt uge Forløb!! :)


Projekt-uge ! Forløb!!



I de 14 dage vi har arbejdet med et land, har det været en oplevelse at prøve noget helt nyt!! Vi havde som trukket Østrig som land. Jeg var sammen med: Lærke, Abdi og Kamil. Det var en anderledes gruppe men jeg sad på samme bord med Abdi og Kamil, så det var lidt unfair, fordi at vi også arbejdet i de grupper i andre fag!!!

Det bedste?

Det bedste i det to uger er at vi sammenarbejdede rigtig godt, og rigtig koncentreret omkring at skrive og fremlægge. Jeg kunne især godt lide at vi skrev så meget og om meget forskellige ting fra det land vi havde! Men nogen gange var det lidt kedeligt at vi hele tiden skulle skrive og være opmærksom på at vi skulle blive færdige


Det værste?

Jeg syntes det værste har været at vi skændtes meget og diskuteret , om hvem der  eks. lavede mest, eller den der lavede mindst, eller hvem der skulle lave hvad!
Vi arbejdede på en peridode rigtig ukoncentreret og fraværende!! Noget af det Værste var at vi lige var ved at skilles ad. Men så blev vi samlet igen, og snakkede om det!!!



Fremlæggelse Godt/Skidt ?

Fremlæggelsen var det bedste af alt, det gik rigtig godt.
Vi kunne næsten fremlægge uden at kigge på papirene, og vi talte højt og tydeligt.
Vores produkt som var en kage, var rigtig god, alle kunne lide den! <3
Vi skulle måske bruge lidt længere tid på fremlæggelsen, vi skulle bruge ca. 20 min på at fremlægge men vi brugte kun 10-14 min, tror jeg !! Men ellers har det været den mest gennemførte fremlæggelse som jeg har oplevet!!



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar